2026 Dedh Peswardhek


De Merher, pajardegves mis Genver
Wednesday, 14th January

Ass o vy benyn goth crowsek! Nag o an jedh hedhyw mar dhrog. My a dremenas an mettin ow fyttya padel vrâs a gowl gen ow losow moyha kerys ha corrbes rüdh. My a wolhas nebes lednow, lien boos ha towel a lin, saw na veu howl lowr rag aga seha war an linen dilhas e'n lôwarth. Et y le my a veu ow towlel pel rag an kei. 

What a grumpy old woman I am! The day today wasn't so bad. I spent the morning preparing a large pan of soup with my favourite vegetables and red lentils. I washed some clothes, a table cloth and a linen towel, but there wasn't enough sun to dry them on the clothes line in the garden. Instead, I was throwing a ball for the dog.

Gerva Vocabulary  

et y le instead, in its place
lednow (pl) clothes
lien boos ~ lien bord (m) table cloth
linen dilhas (f) clothes line
losow (coll) vegetables, plants
lôwarth (m) garden
lowr enough
padel (f) pan, saucepan
pel (m) ball
towel a lin (m) linen towel
towlel ~ towla to throw (SWFMm tewlel)


Comments

Popular posts from this blog

2026 Dedh Cans Pajar Ügens ha Seyth

2026 Dedh Trei Ügens ha Whegh

2026 Dedh Cans Pajar Ügens ha Wonan